bipolar

azi, am apucat să-ți scriu numele:
o dată, de două ori –
până la douăzeci și doi.
mai apoi, te-am șters.
ți-am șters zâmbetul de pe retina mea,
am șters orice strop de cuvânt venit din partea ta.
am încercat să-ți șterg chiar și culorile din suflet.

atunci am realizat că
te iubesc.
te iubesc până la cer și înapoi,
te iubesc și mai departe, înmulțit cu doi.
te iubesc în gând, în note sau în vers,
te iubesc oricât se poate de firesc.

dar, dar, dar…
te și urăsc.
pentru nopți trăite, dar nu-n același pat,
pentru mintea-mi sucită, învinsă cu șah mat,
și
pentru visele uitate, mult prea ușor, pe raft.

ești tot.
deși îți sună siropos, poate puțin tendențios.
ești soare și lună, iubire și furtună.
ești cântec, ești joc,
ești motivul pentru care inima o ia mereu din loc.

și, totuși, pentru lume ești nimic.
o flamă de lumină vie, un fir de praf în galaxie.
și chiar de am crea amândoi o rază,
lumea nu are timp să ne mai vadă.

14e42a39-dceb-4406-aad3-2924f2411dad

ești vis,
dar lipsa ta îmi e coșmar.

 

 

2 gânduri despre &8222;bipolar&8221;

Lasă un răspuns

