artă poetică (sau reîntoarcere melodramatică la poezie)

hello, micul meu jurnal.
sunt diana.
și, într-un fel
sau altul
ajung mereu la tine.

mi-am strâns visele pe-un mal.
și iarna
dă să vie.
dar, într-un felsource
sau altul
îmi este aproape bine.

marea e parcă de opal.
și totuși vina
e a ei
că totu-n jur e poezie.
deși, într-un fel
sau altul
am cam uitat de mine.

în mediul ăsta informal,
vreau să-ți transmit:
sunt încă vie.
și, într-un fel
sau altul
vreau să mă întorc la tine.

 

 

8 gânduri despre &8222;artă poetică (sau reîntoarcere melodramatică la poezie)&8221;

Lasă un răspuns

