Gol

Poate că astăzi voi scrie cel mai trist mesaj din viața mea. Și da, mă privește. Astăzi, m-am privit în oglindă cu ochii străini. Astăzi, mi-am privit mâinile în oglindă cu ochii mei și am început să plâng. Căci mâinile astea își anunță singurătatea îmbrățișându-se reciproc.

Nu e nimic ce aș putea să adaug. Decât poate o floare și durerea pe care am smuls-o din piept și o strecor printre degete. Nu e nimic ce aș putea să mai fac decât să aștept tăcută, în timp ce învârt șuvițe de păr în jurul meu și le las să-mi strângă suferința căuș.

În jurul nostru sunt oameni care trăiesc sfârșitul lumii și tac, îmi spunea cineva. Aș urla doar să știu că mai am o zi aici. Cert este că totul are un sfârșit și, astăzi, în timp ce-mi priveam mâinile în oglindă, eu l-am găsit pe al meu.

12 gânduri despre &8222;Gol&8221;

  1. Maturitatea adevărată, la tineri, este de dorit și se întâlnește mai greu. Dar prea multă maturitate – vezi articolul tău – nu este întotdeauna benefică, deoarece pesimismul și resemnarea sunt la o jumătate de pas (Cert este că totul are un sfârșit și, astăzi, în timp ce-mi priveam mâinile în oglindă, eu l-am găsit pe al meu.) Și nu te teme. Va veni și ziua când resemnarea nu te va părăsi cât vei fi în starea de veghe. Mai încolo…

    • Cumva, articolul acesta nu s-a născut dintr-o maturitate excesivă. E mai degrabă vorba despre stări: unele cuvinte apar printre zâmbete, altele sunt îmbibate cu lacrimi. Mi-aş dori ca resemnarea să nu apară prea curând în gândurile sau stările mele, însă trebuie să recunoşti că există situații când viața ne izbeşte după ce trecusem deja prin toate stările pământului. Şi atunci doare. Şi atunci ai face totuşi ceva să fii salvat, să fii ajutat. În articol, spuneam că unii oameni trăiesc sfârşitul lumii şi tac: ăsta era strigătul meu. Îți mulțumesc pentru gânduri şi îți doresc o zi cu mult soare în suflet! 🌞

  2. Sute de astfel de momente apar in viata noastra. Toti le-am avut si poate o sa le mai avem. Invatam intotdeauna de pe urma lor, mai ales prin profunzimea trarilor ce le avem. Ai un blog frumos ca o oglinda a sufletului tau.

Lasă un răspuns

