Mă pierd.

Aș vrea să scriu însă cuvintele fug de mine și mă simt rău. Ce le-am făcut? Parcă-mi erau prietene. Ce s-a schimbat de cuvintele nu mai alunecă la fel, de nu mai știu să exprim?large (30)

nu mai știu să scriu despre tine.

mă simt de parcă inspirația s-ar fi ascuns

în vreo mare adâncă

iar eu nu știu să înot.

Nu vreau să fiu o altă mască din mulțime. Nu vreau să mă pierd printre rânduri. Fată dragă, revino-ți. Unde ți-e zâmbetul? Ce e cu zâmbetul tău? De ce plângi?

Un gând despre &8222;Mă pierd.&8221;

  1. Cred că ai nevoie de o doză din ce încerc eu azi. Îți recomand să mă citești. Doar azi și doar pentru că e articolul tău așa acum. Am scris despre nesimțire, dar nu nesimțirea aia nesimțită. O să vezi. Și dacă poți să pui în aplicare… 🙂

Lasă un răspuns

