Tentativă

Provocarea de a rămâne cu picioarele pe pământ. Puterea de a închide pentru totdeauna gândurile nespuse nici măcar în al doisprezecelea ceas. Motivația de a descoperi colțişoare ascunse de suflet. Perseverență. Împlinirea de a avea lângă mine omul meu drag. Dragoste. Nebunia de a scrie cartea a căror rânduri le visez mereu. Oportunitatea de a face ceva cu viața mea. Încăpățânarea de a zâmbi şi dacă lacrimile curg continuu. Pretenția de a fi cea mai bună. Linişte pentru suflet. Acceptare. Cuvinte lăsate să alunece din peniță. Grație. Sinceritate. Dăruire. Oglindirea mea în tot ce mă înconjoară.

Poate că sunt egoistă şi vorbesc prea mult despre ce vreau eu, dar am avut tentativa să îmi setez țeluri pentru anul ce a sosit şi atât am simțit să scriu. Vă urez un an cu bine tuturor şi spor în orice ați face!

image

Un gând despre &8222;Tentativă&8221;

Lasă un răspuns

