Ce-ai zice să mai fim?

Buna dimineața, iubitule. Să ştii că uneori mi se face dor să-ți scriu, vrute si nevrute, de parcă nu ne-am mai fi vorbit de ani. Mi se face dor să îți spun cât de tare mi-eşti drag. Sau despre cât de mult îmi place că în brațele tale sunt mereu copil. Sau despre cum, dimineața, vocea ta mă face mereu să zâmbesc. Poate că uneori nici nu îți dai seama câte sentimente îmi induci într-un minut. Câte zâmbete mi-ai oferit de când ne ştim şi câte ți-am înapoiat. Câte săruturi ne-au facut să uităm de noi. Câte nopți am adormit la pieptul tău. În câte dimineți soarele răsărea de după zâmbetul tău. Câte gânduri calde mi-ai oferit în clipele de deznădejde. Câte ore întregi ai ascultat toate mărunțişurile, complexele, ideile, ciudățeniile mele. Câte amintiri ai depozitat în sufletul meu şi câte expresii de-ale tale am fixat pe retină. Câte pauze am petrecut împreună în liceu. Câte cuvinte am scris cu gândul la tine şi câte am şters pentru că nu erau suficient de bune. Câte împăcări dulci am avut. În câte vise te-ai aflat. În câte reverii.
Sincer, nici eu nu mai ştiu, deşi îmi amintesc încă prima ta privire sau primele vorbe ce ni le-am spus, numărătoarea asta n-am putut-o ține. Tu ştii de ce. Pentru că au fost atât de multe. Şi, trebuie să repet, mi-eşti tare drag că exişti şi că mă iubeşti aşa cum numai tu ştii. Mai fii, te rog. Mai fii al meu pentru totdeauna, mai fii perfect cum eşti. Rămâi. Cu mine. Zâmbeşte. Des. Mai ia-mă în brațe de dor. Mai strange-mă tare. Mai tare. Mai lasă-mă să te privesc dormind, mai lasă-mă să fiu. Fericită. Împlinită. Femeie. Cu tine.
Ce-ai zice să mai fim? Să existăm uniți, unul de altul, mereu. Să fii. Să fiu. Să ne iubim.zr0y9kdiqp.png

2 gânduri despre &8222;Ce-ai zice să mai fim?&8221;

Lasă un răspuns

