Femeie

Îmi văd reflectarea într-o sticlă spartă și mă simt bine. M-am învârtit atât în cercul propriilor mele complexe încât aveam zile în care credeam că e normal să simt că nu voi fi niciodată destul de bună. Mi-am ascuns zâmbetul pentru că nu-l consideram destul de frumos. Mi-am ascuns lacrimile pentru că nu vroiam să fiu judecată. M-am ascuns în spatele tăcerii pentru că nu eram perfectă.

Dar reflecția mea de acum zâmbește. Mi-e bine cu mine acum. E una din foarte puținele dăți când mi-ar putea spune cineva că sunt urâtă și i-aș zâmbi. Da, sunt. Sunt urâtă pentru că tu nu poți să vezi frumusețea mea. Pentru că frumusețea mea este altfel. Nu simt nevoia să mai intru în tiparele cuiva. În noaptea asta îmi voi admira ochii, nasul, zâmbetul, urechile și cerceii mei cu buburuze, îmi voi admira părul lung și arămiu ce-mi oferă pașii de vulpiță. Îmi voi admira tinerețea care mă face să ascult muzica la maxim și să cânt când mi-e bine. O să calc pe nisip fără frica de a păși cum trebuie. Îmi voi admira iubirea pe care o ofer și voi fi recunoscătoare de iubirea ce mi se oferă. Îmi ofer dreptul de a îmi cumpăra orice doar pentru că mie îmi place. Îmi ofer dreptul să nu fiu perfectă. Îmi ofer dreptul de a mă bucura fără măsură.  Îmi ofer dreptul de a fi femeie.

large (4)

So what if I’m crazier than crazy? Maybe that’s what I like about it.

Lasă un răspuns

