Jurământ

Oh, mi-e greu, atât de greu să-ţi scriu o poezie,

Când inima-mi tresaltă în rime peste-o mie,large

Când soarele-ameţeşte cumplit al meu coşmar

De a gusta din al singurătăţii-amar.

Gândurile-mi fug când văd o foaie de hârtie,

iar eu, care-mi doresc să-ţi scriu o poezie,

stau şi privesc spre chipu-ţi dulce c-al unui înger sfânt.

Şi chiar de nu pot scoate acum nici un cuvânt

voi prinde într-o zi un creativ avânt

(ca o adiere lină prin părul tău)

şi-ţi jur c-o să distrug tot ce e rău.

Lasă un răspuns

