Gând de seară

Rătăcesc printre cuvinte. O fi o copilărie, dar gândul meu încă repetă: „Unde ești?”. Știu să răspund la întrebarea asta și totuși nu pot. Cuvintele altora mă fac uneori să simt distanța mai puțin apăsătoare decât în alte zile, sau, dimpotrivă, mă fac să urăsc cu toată inima mea un număr ce mă ține departe. Departe de tine. Cuvintele mele rătăcesc pe un drum pe care nu-l cunosc. Dar simt că la sfârșitul drumului acesta voi putea în sfârșit să răspund.

Îmi ocup nopțile cu cărți. Unde ești?

48138_539840619392298_1969739595_n_large

Lasă un răspuns

